בחרו עמוד
בוקר טוב (The Miracle Morning)

בוקר טוב (The Miracle Morning)

האל אלרוד

הספר מציג לנו כיצד שינוי שגרת הבוקר שלך יכולה לשנות לך את החיים. כותב הספר, האל, המציא שגרת בוקר נוחה, שתקח לכם 6 דק' בלבד בבוקר ואיתה תוכלו לפתוח את היום בצורה היעילה ביותר. שילוב של שגרת הבוקר בחיים שלכם תקנה לכם יכולת להשיג כל מה שאתם רוצים.

זמן קריאה מוערך: 12 דקות.
לחיים מאושרים ומספקים כדי שתתחיל לשנות את שגרת הבוקר. אנשים עשירים ומוצלחים כנראה עושים יותר ממה שאתם הספקתם לעשות לפני ששתיתם את הקפה הראשון של הבוקר. כולנו רוצים חיים מאושרים, במה מתבטא האושר הזה? האם זה להיות רזה יותר, עשיר יותר ופחות לחוץ. כל מה שצריך לעשות כדי להשיג את החיים שתמיד רציתם מורכב מ6 פעולות פשוטות, ולא זה לא רק לקום ממש מוקדם בבוקר, בהמשך תלמדו איך לשנות את ההרגלים הרעים ובעצם לשפר את עצמכם כדי להשיג את המטרות והחלומות שלכם.
רוב האנשים בעולם בחובות, מעל המשקל הרצוי ובדכאון בגלל חוסר ההצלחה ומימוש הפוטנציאל האישי שלהם. ביטוח לאומי אומר שכאשר נעקוב אחרי 100 אנשים בתחילת חיי עבודתם למשך 40 שנה התוצאות יהיו כאלו – רק אחד מהם יהיה עשיר מה שמייצג תמונה קודרת.

המחבר האל אלרוד, כשהיה בן 20 בלבד נכנס לתרדמת אחרי תאונה דרכים קשה ושכב ללא רוח חיים במשך 6 דק', נאמר לו שכנראה שלא יוכל ללכת בחיים. הוא נמצא כאן ומראה לנו איך אפשר לשנות את חיינו ולממש את הפוטנציאל הטמון בנו.

תסמונת הראי עוצרת אותנו מלממש את הפוטנציאל האישי שלנו. אז מה היא בכלל תסמונת הראי? אנשים מבססים החלטות עתידיות על סמך עברם, בעצם כאשר אנו מקבלים הצעות חדשות, משהו שונה משגרת חיינו הרגילה אנו דוחים אותם כיוון שלא התנסנו בזה בעבר. בעצם חוויות חדשות מפחידות אותנו. לדוגמא: אדם אשר חווה פרידה קשה במערכת יחסים, ימנע ממערכת יחסים חדשה בכדאי לא לחוות את כאב הפרידה שוב. אנחנו מתייחסים לאירועים בודדים בחיינו כאילו הם אירועים חריגים מהחיים שלנו, ההרגלים שלנו מושפעים מההחלטות האלה למשך כל חיינו. כאשר אתם מדלגים על האימון היומי שלכם מכיוון שאתם חושבים לעצמכם, "אני אעשה כבר מחר אימון" בעצם אתם משפיעים על האדם שאתם נהפכים. בכדאי להיות האדם שאתה רוצה להיות אתם צריכים לשנות את דפוסי החשיבה וההתנהגות שלכם.
עכשיו כשאצם משוכנעים שאתם צריכים לשנות את ההרגלים שלכם, יש לי שאלה אחת: האם גם אתם לוחצים על כפתור 'הנודניק' שבטלפון?. כולנו נאמר שכן, אז מה בעצם הבעיה בזה, כאשר אנו עושים את זה – אנחנו בעצם מקטינים את האפשרות לקום עם מטרה מסוימת. תחשבו על אנשים שנמצאים בדיכאון, להם בעצם הכי קשה לקום בבוקר וכאשר אנו רוצים "עוד חמש דקות…" אנחנו בעצם מבטלים את האפשרות שיהיה לנו יום מספק. אם אתם מוצאים את עצמכם יותר מדי "איטיים" בבוקר, אתם צריכים לשנות את החשיבה שלכם בקשר לשינה. אנחנו צריכים להסתכל על כל יום שאנו קמים כאילו יש לנו אירוע מיוחד, האם אי פעם קמתם מותשים לגמרי ביום ההולדת שלך, טיול שנתי, אירוע משפחתי? כנראה שלא. לא משנה כמה שעות קצרות ישנתם, קמתם במטרה מסוימת ולכן אתם שמחים לקום בבוקר. האל מצא, שכאשר אנו אומרים לעצמנו "אין לי מספיק שעות שינה, אני ירגיש מותש יום למחרת וכו'.." בעצם המחשבה שלנו יוצרת מציאות וכך יהיה, כאשר נאמר לעצמנו את ההפך ניצור לעצמנו יום נמרץ ומלא אנרגיות.

איך בעצם אז אנו יכולים לממש את הפוטנציאל שדיברנו עליו קודם לכן?, אנו יכולים לשנות את שגרת התעוררות שלנו בעליית המוטיבציה בבוקר.

בעזרת כמה שלבים פשוטים ניתן לעשות זאת: קודם כל, בדיוק לפני השינה יש לומר שבבוקר למחרת אתם תקומו בהרגשה רעננה ובכיף בעצם הורדתם עול מסוים, זה כבר לא כזה נורא כמו שזה נראה. שימו את השעון המעורר בצד השני של החדר, כך שאין מצב לא לקום מהמיטה, כן תצטרכו ללכת עד הצד השני כמה שזה מתסכל…  כמובן ישר תלכו לצחצח להרגשה נקייה (אם לא צחצחתם בבוקר, אז זה הזמן להתחיל). ואחרי כל זה פשוט תלכו למטבח, שתו מים מה שעוזר להחזיר את כמות הנוזלים שאבדה בשינה, התייבשות יכולה לגרום לנו להרגיש עייפים, שלב זה הוא חשוב. כל השלבים האלו הם הכנה לשינוי ההרגלים שלכם ובעצם יגרמו לכם להרגשה כיפית ומחשבות צלולות.

שתיקה תכלתית תגרום לך להילחם נגד לחץ, הדבר הראשון הוא להשתמש בבוקר בשיטת התעוררות של האל. אחת הדרכים הידועות לשיקה תכליתית היא – מדיטציה.

מדיטציה היא שיטה העוזרת לנו להתמודד עם לחץ ובעצם להתחבר לרצונות האמיתיים שלנו. יש הרבה דרכים והרבה סוגים של מדיטציות אך אנו נשתמש באחת. מה שבעשם צריך לעשות זה פשוט לשבת, עדיף בכיסא ולא במקום נוח כמו ספה ומיטה. לעצום עיניים, ולשאוף ל3 שניות ולנשוף 3 שניות. כל מחשבה שעולה לכם פשוט תעיפו אותה הצידה ותתרכזו בנשימות ובספירה. בהתחלה יהיה לכם קשה, אך מתרגלים לזה וזה נהפך להיות חלק משגרת חייכם והכי חשוב מוריד מהלחץ. אם ניסיתם את שיטת המדיטציה והבחנתם שזה לא בשבילכם, יש שיטות נוספות שיוכלו לעזור למשל תפילה.

איך אנו הופכים את החיים הרגילים, הבנאלים שלנו אל החיים האידיאלים שתמיד פינטזנו לעצמנו?.

דרך אחת, היא להסתכל על הדיבור העצמי שלנו, הרבה פעמים הדיבור העצמי מתאפיין במשבות של התת מודע ובשינוי הדיבור העצמי להצהרות חיובית  אנחנו  משנים דפוס חשיבה מסוים. תוכלו לבצע זאת על ידי הצעדים הבאים: לברר עם עצמכם ולכתוב  בעצם איך אתם רוצים שהחיים שלכם יראו בכל תחום מסוים. כמה אתם רוצים את זה, וכמה אתם מחויבים בשביל להשיג את מה שאתם רוצים. אחרי אישור עם עצמכם לגבי מה שכתבתם, תדאגו לקרוא את מה שכתבתם לפחות פעם אחת ביום. תדמיינו לכם את המטרות שלכם, הדמיה היא כלי רב עוצמה ובעצם היא תשנה את הפרספקטיבה שלכם לגבחי החיים עצמם, תשנו לפי פעולות אלו את שגרת חייכם.

הגענו לשלב שלרוב הכי קשה להתמיד בו, פעילות גופנית היא חיונית בשביל לשמור על אורח חיים בריא ולמניעת מחלות. הבעיה, כאשר אנחנו לא באמת מוצאים זמן לאימון וגם אם כן, פתאום יש פגישה חשובה שצצה ברגע האחרון או משימה שאתם חייבים לבצע, התוצאה לכך היא שכל מה שאנחנו עושים היא לשכב בספה עם חפיסת חטיפים מסוימת. ונכון כולנו יודעים עד כמה זה חשוב ולכן להכניס את זה לשגרת הבוקר שלנו ממש יכול לעזור להצלחה שלנו. אחת הדרכים להתעמלות שגם תרגיע אותנו היא יוגה, משפרת את הגמישות, את קצב זרימת הדם וכמובן גורמת לנו להיות בריאים הרבה יותר. יש הרבה יתרונות ליוגה, האל ממליץ לפחות על 20 דק' של יוגה כל בוקר.
כתיבה וקריאהה על הבוקר תגרום לכם לצמוח באופן אישי. אחרי האימון הגופני כתיבה וקריאה יכולה לגרום לכם לקבל תובנות ומסקנות מחוויות של אנשים אחרים, בעצם ללמוד אך בלי לחוות את החוייה המסוימת. קריאה חוזרת והדגשת הדברים החשובים, תעזור לכם לזכור מה בעל ערך חשוב עבורכם. ומה בקשר לכתיבה? הכתיבה תגרום לכם לצמיחה האישית, לבדוק מה שלמדת ולהכיר את ההתקדמות שלך לאורך כל הדרך. האל הבחין שהכתיבה עזרה לו להכיר תודה על המטרות שהוא השיג ולהבין איזה מטרות הוא מתכוון להשיג בעתיד. הוא ככה לא יכל לחזור על הטעויות שלו ובעצם כתיבה גרמה לו להשתפר. לכן כתיבה של 10 דק' וכך גם קריאה לא תזיק ותעשה רק טוב בבוקר ובכללי להמשך היום תוכלו לחשוב בבהירות ואולי להשיג את המטרה שכתבתם לעצמכם.
תתאימו את השלבים לפי הצורך והצרכים שלכם בלבד. אם אתם רוצים להשתמש בשלבים במשך 60 דק או במשך דקות ספורות זו החלטה שלכם בלבד. אל תרגישו לחץ בגלל הוספת שלבים לשלבי ההתארגנות שלכם בבוקר, גם דק, מעטות יספיקו וכמובן זה עדיף מאשר לא לעשות בכלל. אתם יכולים לחלק את זה ככה:  דקה אחת לשבת בשקט, דקה שניה לקרוא את הצהרותיכם, דקה שלישית לדמיין איך היום הולך להיראות, דקה רביעית לכתוב על מה אתם אסירי תודה, דקה חמישית לקרוא ספר, דקה שישית לעשות בטן סטטית/ כמה שכיבות סמיכה.

זאת אומרת בלי לחץ, כמובן שככל  שתמשיכו מבחינת זמן את השלבים האלו ככה תרגישו יותר טוב אבל כמו שצוין קודם עדיף את זה מאשר כלום.

כמו כל הרגל שמשנים, השינוי והתהליך צריך לעשות באופן קבוע ולכן צריך להתחייב לתהליך. דרך נחמדה לעשות זאת היא להתחייב עם שותף מסוים לתהליך וכך להפוך את התהליך לנחמד. אנחנו יותר מחויבים וחדורי מוטיביציה לתהליכים מסוימים כאשר אנו יודעים שיש אדם שעובר את אותה חוויה כמונו, אם הוא מצליח- אין סיבה שלא תצליחו. כמובן אם אתם לא מוציאים שותף בחיים עצמם, תוכלו תמיד למצוא שותף אינטרנטי כאן. את האתגר אפר לחלק לשלושה שלבים: 10 ימים ראשונים שבהם אתם שונאים את כל התהליך ובעצם אתם רוצים לפרוש, 10 ימים הבאים אתם בזים להתהליך אך מתרגלים אליו, רק ב10 ימים האחרונים באמת מתרגלים לכל הדבר ונהנים ממנו עד שהוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מחייכם, האתגר כבר לא יהיה אתגר ויהיה חלק מאורח חייכם. תאבקו בקול הפנימי שאומר לכם להפסיק ותשנו את הרגלי החיים שלכם – זה סוד ההצלחה!.

ששת ההרגלים המתוארים בספר, יכולים לשנות את כל אורח חייכם. אם תפעלו ותדמידו בשלבים תוכלו לראות תוצאות כבר בשבוע הראשון וכמובן גם הסביבה שלכם ישימו לב לשינוי שחל בכם. לפני שאתם הולכים לישון תמיד תחפשו מטרה כיפית שבשבילה אתם קמים, ארוחת בוקר טעימה, מפגש עם חבר שמזמן לא התראתם, הידיעה שקמתם לעוד בוקר בו תוכלו לממש את המטרות שלכם וללמוד דברים חדשים, תהיו חיוביים ותקמו רעננים.  כך תוכלו ליצור את החיים שתמיד דמיינתם לעצמכם ואפילו מעבר. בהצלחה :).

התחלה - מה זה?

לחיים מאושרים ומספקים כדי שתתחיל לשנות את שגרת הבוקר. אנשים עשירים ומוצלחים כנראה עושים יותר ממה שאתם הספקתם לעשות לפני ששתיתם את הקפה הראשון של הבוקר. כולנו רוצים חיים מאושרים, במה מתבטא האושר הזה? האם זה להיות רזה יותר, עשיר יותר ופחות לחוץ. כל מה שצריך לעשות כדי להשיג את החיים שתמיד רציתם מורכב מ6 פעולות פשוטות, ולא זה לא רק לקום ממש מוקדם בבוקר, בהמשך תלמדו איך לשנות את ההרגלים הרעים ובעצם לשפר את עצמכם כדי להשיג את המטרות והחלומות שלכם.

פוטנציאל להצלחה
רוב האנשים בעולם בחובות, מעל המשקל הרצוי ובדכאון בגלל חוסר ההצלחה ומימוש הפוטנציאל האישי שלהם. ביטוח לאומי אומר שכאשר נעקוב אחרי 100 אנשים בתחילת חיי עבודתם למשך 40 שנה התוצאות יהיו כאלו – רק אחד מהם יהיה עשיר מה שמייצג תמונה קודרת.

המחבר האל אלרוד, כשהיה בן 20 בלבד נכנס לתרדמת אחרי תאונה דרכים קשה ושכב ללא רוח חיים במשך 6 דק’, נאמר לו שכנראה שלא יוכל ללכת בחיים. הוא נמצא כאן ומראה לנו איך אפשר לשנות את חיינו ולממש את הפוטנציאל הטמון בנו

תסמונת הראי
תסמונת הראי עוצרת אותנו מלממש את הפוטנציאל האישי שלנו. אז מה היא בכלל תסמונת הראי? אנשים מבססים החלטות עתידיות על סמך עברם, בעצם כאשר אנו מקבלים הצעות חדשות, משהו שונה משגרת חיינו הרגילה אנו דוחים אותם כיוון שלא התנסנו בזה בעבר. בעצם חוויות חדשות מפחידות אותנו. לדוגמא: אדם אשר חווה פרידה קשה במערכת יחסים, ימנע ממערכת יחסים חדשה בכדאי לא לחוות את כאב הפרידה שוב. אנחנו מתייחסים לאירועים בודדים בחיינו כאילו הם אירועים חריגים מהחיים שלנו, ההרגלים שלנו מושפעים מההחלטות האלה למשך כל חיינו. כאשר אתם מדלגים על האימון היומי שלכם מכיוון שאתם חושבים לעצמכם, “אני אעשה כבר מחר אימון” בעצם אתם משפיעים על האדם שאתם נהפכים. בכדאי להיות האדם שאתה רוצה להיות אתם צריכים לשנות את דפוסי החשיבה וההתנהגות שלכם
אופן החשיבה
עכשיו כשאצם משוכנעים שאתם צריכים לשנות את ההרגלים שלכם, יש לי שאלה אחת: האם גם אתם לוחצים על כפתור ‘הנודניק’ שבטלפון?. כולנו נאמר שכן, אז מה בעצם הבעיה בזה, כאשר אנו עושים את זה – אנחנו בעצם מקטינים את האפשרות לקום עם מטרה מסוימת. תחשבו על אנשים שנמצאים בדיכאון, להם בעצם הכי קשה לקום בבוקר וכאשר אנו רוצים “עוד חמש דקות…” אנחנו בעצם מבטלים את האפשרות שיהיה לנו יום מספק. אם אתם מוצאים את עצמכם יותר מדי “איטיים” בבוקר, אתם צריכים לשנות את החשיבה שלכם בקשר לשינה. אנחנו צריכים להסתכל על כל יום שאנו קמים כאילו יש לנו אירוע מיוחד, האם אי פעם קמתם מותשים לגמרי ביום ההולדת שלך, טיול שנתי, אירוע משפחתי? כנראה שלא. לא משנה כמה שעות קצרות ישנתם, קמתם במטרה מסוימת ולכן אתם שמחים לקום בבוקר. האל מצא, שכאשר אנו אומרים לעצמנו “אין לי מספיק שעות שינה, אני ירגיש מותש יום למחרת וכו’..” בעצם המחשבה שלנו יוצרת מציאות וכך יהיה, כאשר נאמר לעצמנו את ההפך ניצור לעצמנו יום נמרץ ומלא אנרגיות
רמת מוטיבציה
איך בעצם אז אנו יכולים לממש את הפוטנציאל שדיברנו עליו קודם לכן?, אנו יכולים לשנות את שגרת התעוררות שלנו בעליית המוטיבציה בבוקר

בעזרת כמה שלבים פשוטים ניתן לעשות זאת: קודם כל, בדיוק לפני השינה יש לומר שבבוקר למחרת אתם תקומו בהרגשה רעננה ובכיף בעצם הורדתם עול מסוים, זה כבר לא כזה נורא כמו שזה נראה. שימו את השעון המעורר בצד השני של החדר, כך שאין מצב לא לקום מהמיטה, כן תצטרכו ללכת עד הצד השני כמה שזה מתסכל… כמובן ישר תלכו לצחצח להרגשה נקייה (אם לא צחצחתם בבוקר, אז זה הזמן להתחיל). ואחרי כל זה פשוט תלכו למטבח, שתו מים מה שעוזר להחזיר את כמות הנוזלים שאבדה בשינה, התייבשות יכולה לגרום לנו להרגיש עייפים, שלב זה הוא חשוב. כל השלבים האלו הם הכנה לשינוי ההרגלים שלכם ובעצם יגרמו לכם להרגשה כיפית ומחשבות צלולות

שתיקה תכליתית
שתיקה תכלתית תגרום לך להילחם נגד לחץ, הדבר הראשון הוא להשתמש בבוקר בשיטת התעוררות של האל. אחת הדרכים הידועות לשיקה תכליתית היא – מדיטציה.

מדיטציה היא שיטה העוזרת לנו להתמודד עם לחץ ובעצם להתחבר לרצונות האמיתיים שלנו. יש הרבה דרכים והרבה סוגים של מדיטציות אך אנו נשתמש באחת. מה שבעשם צריך לעשות זה פשוט לשבת, עדיף בכיסא ולא במקום נוח כמו ספה ומיטה. לעצום עיניים, ולשאוף ל3 שניות ולנשוף 3 שניות. כל מחשבה שעולה לכם פשוט תעיפו אותה הצידה ותתרכזו בנשימות ובספירה. בהתחלה יהיה לכם קשה, אך מתרגלים לזה וזה נהפך להיות חלק משגרת חייכם והכי חשוב מוריד מהלחץ. אם ניסיתם את שיטת המדיטציה והבחנתם שזה לא בשבילכם, יש שיטות נוספות שיוכלו לעזור למשל תפילה.

חיים אידיאלים
איך אנו הופכים את החיים הרגילים, הבנאלים שלנו אל החיים האידיאלים שתמיד פינטזנו לעצמנו?.

דרך אחת, היא להסתכל על הדיבור העצמי שלנו, הרבה פעמים הדיבור העצמי מתאפיין במשבות של התת מודע ובשינוי הדיבור העצמי להצהרות חיובית אנחנו משנים דפוס חשיבה מסוים. תוכלו לבצע זאת על ידי הצעדים הבאים: לברר עם עצמכם ולכתוב בעצם איך אתם רוצים שהחיים שלכם יראו בכל תחום מסוים. כמה אתם רוצים את זה, וכמה אתם מחויבים בשביל להשיג את מה שאתם רוצים. אחרי אישור עם עצמכם לגבי מה שכתבתם, תדאגו לקרוא את מה שכתבתם לפחות פעם אחת ביום. תדמיינו לכם את המטרות שלכם, הדמיה היא כלי רב עוצמה ובעצם היא תשנה את הפרספקטיבה שלכם לגבחי החיים עצמם, תשנו לפי פעולות אלו את שגרת חייכם

אימון בוקר
הגענו לשלב שלרוב הכי קשה להתמיד בו, פעילות גופנית היא חיונית בשביל לשמור על אורח חיים בריא ולמניעת מחלות. הבעיה, כאשר אנחנו לא באמת מוצאים זמן לאימון וגם אם כן, פתאום יש פגישה חשובה שצצה ברגע האחרון או משימה שאתם חייבים לבצע, התוצאה לכך היא שכל מה שאנחנו עושים היא לשכב בספה עם חפיסת חטיפים מסוימת. ונכון כולנו יודעים עד כמה זה חשוב ולכן להכניס את זה לשגרת הבוקר שלנו ממש יכול לעזור להצלחה שלנו. אחת הדרכים להתעמלות שגם תרגיע אותנו היא יוגה, משפרת את הגמישות, את קצב זרימת הדם וכמובן גורמת לנו להיות בריאים הרבה יותר. יש הרבה יתרונות ליוגה, האל ממליץ לפחות על 20 דק’ של יוגה כל בוקר.
צמיחה אישית
כתיבה וקריאהה על הבוקר תגרום לכם לצמוח באופן אישי. אחרי האימון הגופני כתיבה וקריאה יכולה לגרום לכם לקבל תובנות ומסקנות מחוויות של אנשים אחרים, בעצם ללמוד אך בלי לחוות את החוייה המסוימת. קריאה חוזרת והדגשת הדברים החשובים, תעזור לכם לזכור מה בעל ערך חשוב עבורכם. ומה בקשר לכתיבה? הכתיבה תגרום לכם לצמיחה האישית, לבדוק מה שלמדת ולהכיר את ההתקדמות שלך לאורך כל הדרך. האל הבחין שהכתיבה עזרה לו להכיר תודה על המטרות שהוא השיג ולהבין איזה מטרות הוא מתכוון להשיג בעתיד. הוא ככה לא יכל לחזור על הטעויות שלו ובעצם כתיבה גרמה לו להשתפר. לכן כתיבה של 10 דק’ וכך גם קריאה לא תזיק ותעשה רק טוב בבוקר ובכללי להמשך היום תוכלו לחשוב בבהירות ואולי להשיג את המטרה שכתבתם לעצמכם.
התאמת הצרכים שלנו
תתאימו את השלבים לפי הצורך והצרכים שלכם בלבד. אם אתם רוצים להשתמש בשלבים במשך 60 דק או במשך דקות ספורות זו החלטה שלכם בלבד. אל תרגישו לחץ בגלל הוספת שלבים לשלבי ההתארגנות שלכם בבוקר, גם דק, מעטות יספיקו וכמובן זה עדיף מאשר לא לעשות בכלל. אתם יכולים לחלק את זה ככה: דקה אחת לשבת בשקט, דקה שניה לקרוא את הצהרותיכם, דקה שלישית לדמיין איך היום הולך להיראות, דקה רביעית לכתוב על מה אתם אסירי תודה, דקה חמישית לקרוא ספר, דקה שישית לעשות בטן סטטית/ כמה שכיבות סמיכה.

זאת אומרת בלי לחץ, כמובן שככל שתמשיכו מבחינת זמן את השלבים האלו ככה תרגישו יותר טוב אבל כמו שצוין קודם עדיף את זה מאשר כלום

אתגר 30 ימים
כמו כל הרגל שמשנים, השינוי והתהליך צריך לעשות באופן קבוע ולכן צריך להתחייב לתהליך. דרך נחמדה לעשות זאת היא להתחייב עם שותף מסוים לתהליך וכך להפוך את התהליך לנחמד. אנחנו יותר מחויבים וחדורי מוטיביציה לתהליכים מסוימים כאשר אנו יודעים שיש אדם שעובר את אותה חוויה כמונו, אם הוא מצליח- אין סיבה שלא תצליחו. כמובן אם אתם לא מוציאים שותף בחיים עצמם, תוכלו תמיד למצוא שותף אינטרנטי כאן. את האתגר אפר לחלק לשלושה שלבים: 10 ימים ראשונים שבהם אתם שונאים את כל התהליך ובעצם אתם רוצים לפרוש, 10 ימים הבאים אתם בזים להתהליך אך מתרגלים אליו, רק ב10 ימים האחרונים באמת מתרגלים לכל הדבר ונהנים ממנו עד שהוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מחייכם, האתגר כבר לא יהיה אתגר ויהיה חלק מאורח חייכם. תאבקו בקול הפנימי שאומר לכם להפסיק ותשנו את הרגלי החיים שלכם – זה סוד ההצלחה!.
לסיכום

ששת ההרגלים המתוארים בספר, יכולים לשנות את כל אורח חייכם. אם תפעלו ותדמידו בשלבים תוכלו לראות תוצאות כבר בשבוע הראשון וכמובן גם הסביבה שלכם ישימו לב לשינוי שחל בכם. לפני שאתם הולכים לישון תמיד תחפשו מטרה כיפית שבשבילה אתם קמים, ארוחת בוקר טעימה, מפגש עם חבר שמזמן לא התראתם, הידיעה שקמתם לעוד בוקר בו תוכלו לממש את המטרות שלכם וללמוד דברים חדשים, תהיו חיוביים ותקמו רעננים. כך תוכלו ליצור את החיים שתמיד דמיינתם לעצמכם ואפילו מעבר. בהצלחה :).

תגובות פייסבוק
שתף עם חברים!